ניקיון לפני איכלוס

ניקיון לפני איכלוס

לקבלת הצעת מחיר

התקשר למספר 050-907-9078
או במייל: info@mor-clean.co.il

ניקיון לפני איכלוס

עומדים לאכלס את ביתכם החדש? לפני שאתם נכנסים לגור במקום חדש הכרחי לנקות אותו ולהבריק אותו בכדי שתעשו את המעבר לבית נקי ומצוחצח. מור-קלין חברת ניקיון לפני איכלוס עומדת לרשותכם!

היכנסו לביתכם החדש בראש נקי באמת!

לאחר שיפוץ או כניסה לדירה קיים  צורך לבצע ניקיון יסודי לדירה. ניקיון לפני איכלוס חייב להיות מקצועי ולהיעשות בכלים מקצועיים ביותר כגון פוליש, חומרי ניקוי איכותיים, קרצוף, הברקה ועוד, זאת תוכלו לעשות עם החברה שלנו.

מה אנחנו מספקים ללקוחותינו?

לקוחותינו נהנים ממגוון שירותים כגון:

  • ניקוי מרצפות מצבע, רובה ואבק
  • ניקיון פנלים
  • ניקיון דלתות פנים וחוץ
  • רחיצה מלאה של חלונות ותריסי הבית כולל מסילות ורשתות
  • ניקיון ארונות אמבטיה וארונות מטבח
  • ניקיון וחיטוי שירותים ומקלחות
  • שטיפת הריצוף חוץ והגינה.

כל מי שסיים בנייה יודע עד כמה מצב הבית לאחר הבנייה אינו מזמין מגורים בלשון המעטה. דירה לאחר שיפוץ הנה מאובקת ומוכתמת בצורה  חמורה כל כך ששטיפה רגילה כלל איננה יכולה לסייע. יתרה מזאת שימוש בחומרים שאינם מקצועיים יהפוך את ניקיון הבית למשימה בלתי נגמרת ומתסכלת של ניקיון פנלים וכתמי צבע.

הצוות המיומן שלנו

כאשר אנחנו מגיעים לדירה או לבית מגורים על מנת לבצע ניקיון לפני אכלוס, צוות גדול שלנו מגיע יחד, עם ניסיון רב ומרץ ומנקה ביסודיות כל פינה בבית. אנחנו מבטיחים לכם שכשאתם תגיעו הביתה להתרשם מהבית המבריק והמצוחצח שלכם, תוכלו ליהנות ממראה חדש ומרענן. אחרי תקופה שראיתם את ביתכם במצב של שיפוץ עם אינספור פועלים ולכלוך, תקבלו בית נקי ומבריק בדיוק כפי שחלמתם.

שירותים משתלמים

אנחנו יודעים שהבית מורכב מפריטים רבים המצריכים שימוש בטכנולוגיות וטכניקות שונות וייחודיות כגון: הברקת פרקטים, חידוש דקים, ספות, ריפודים ושטיחים וגם בכך תקבלו מאתנו שירות עם איכות ומקצועיות מקסימלית!
ולסיום לא לשכוח, אחד הדברים שחשוב לנצל בהזדמנות של ניקיון לפני אכלוס הוא לוודא שהדירה שלנו תהיה נקייה לא רק מלכלוך אלא גם מחרקים. בזמן שהדירה שלנו ריקה מחפצים וריהוט, הדבר הנכון ביותר שאתם יכולים לעשות הוא לבצע הדברה שתשמור על הדירה נקייה ממזיקים לזמן רב.

לקבלת הצעת מחיר אישית, התקשרו עכשיו והצוות שלנו ישמח לתת לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר!

ניקיון לפני איכלוס
4.9 (98.33%) 84 votes