ניקיון בתים חדשים

ניקיון בתים חדשים

לקבלת הצעת מחיר

התקשר למספר 050-907-9078
או במייל: info@mor-clean.co.il

האפשרות להיכנס לביתכם החדש כשהוא נקי ומבריק מכל נזקי הבנייה- קיימת!

האבק, הלכלוך, שאריות הצבע. ניקיון בתים חדשים בחברת מור קלין תגרום לכם לשכוח שהם היו שם.
כל מי שהתנסה בעבר בבניית בתים חדשים מבין שבתום הבנייה המצב של הבית הוא ממש לא מה שמצפים לו. כאשר רואים תמונות של בתים חדשים לאחר הבנייה רואים כיצד הספות מרהיבות, הרצפה נוצצת והשיש והחלונות קורנים, בפועל המצב שונה לחלוטין. בתים חדשים כלל אינם נראים כך בתום הבנייה, למעשה בתום הבנייה הבתים דבוקים באבק שמסרב לצאת מהמרצפות, הרובה שבוצעה בין המרצפות לא עוזבת כל כך מהר, הפאנלים והדלתות מלאים בשאריות צבע שהתייבש והחלונות והרשתות מלוכלכים מאוד.
רק חברה מקצועית יכולה לספק שירותי ניקיון עבור בתים חדשים, לחברת ניקיון מקצועית יש את הציוד המתאים והחומרים המתקדמים שאינם נמכרים בחנויות הרגילות. חומרים אלו יחד עם הידע והמיומנות בשימוש בהם מבטיחים מקסימום תוצאות.

מכונות פוליש וקרצוף מקצועיות

במידה וביתכם חדש סביר להניח שיש לכם אחד משלושת סוגי הריצופים שיש, גרניט פורצלן או קרמיקה, לסוגי ריצוף אלו יש להשתמש בסוגים שונים של שיטות ניקיון, האחת פועלת בשיטת פוליש לרצפה המסיר מילימטר מעובי הרצפה מוציא ממנה את כל הלכלוך ומשייף אותה ומפיק ממנה עוד יותר יופי ממה שהיה לפני כן, לאחר מכן מתבצעת שיטת שכבות של ליטוש נוסף ומריחת שעווה להברקה מושלמת. לעומת זאת כאשר מבצעים ניקיון בתים חדשים בהם הרצפה מסוג גרניט פורצלן לא ניתן לבצע פוליש שיוף אלא מבצעים קרצוף איכותי ומקצועי המשחזר את מראה המרצפות המקורי, ומסיר מהם כל שאיר צבע, רובה, אבק, מלט וכו'.

שירות החברה – ניקיון בתים חדשים

חברתנו מספקת שירותי ניקיון בתים חדשים לאלפי לקוחות מרוצים מידי שנה, אנו פועלים בכל רחבי הארץ לבתים בודדים, שכונות בני ביתך ויזמים. חברת מור קלין עושה שימוש רק בחומרים הטובים ביותר בשוק, והצוות שלנו מיומן לעשות שימוש באמצעי ניקוי מתקדמים כגון פוליש וקרצוף להשגת תוצאות מקסימליות.
לקוחות רבים מבקשים מאתנו באותה הזדמנות לבצע גם הדברה וניקיון ספות ושטיחים אשר גם הם כלולים בתוך השירותים שלנו.
נשמח להעניק לכם שירותי ניקיון בתים חדשים , לפרטים נוספים פנו אלינו כבר היום.

 

ניקיון בתים חדשים
5 (99.83%) 120 votes