שירותי ניקיון בר"ג גבעתיים

חברת מור קלין מספקת שירותי ניקיון ברמת גן וגבעתיים ללקוחות פרטיים ועסקיים. הצטרפו גם אתם ללקוחות המרוצים של מור קלין בתחומי: ניקיון משרדים, אחזקת מבנים משותפים, ניקיון בתים לאחר שיפוץ, פוליש ועוד…

ניקיון משרדים ברמת גן גבעתיים

הערים רמת גן גבעתיים מאופיינות בצפיפות אוכלוסין גבוהה המשלבת גם אזורי מסחר ותעשיה רבים. המיקום הנוח בלב הארץ יחד עם שקט יחסי לעומת העיר תל אביב מושך תנועה רבה של פעילות עסקית ומשרדית. חברת מור קלין דואגת שלכם במשרד יהיה נקי ונעים לעבוד. אנו עמלים מידי יום על ניקיונם של משרדים רבים באזור זה, משרדי היי טק, חנויות, קליניקות, מכונים ועוד. אנשי הניקיון שלנו עובדים בצורה שקטה ונעימה בשעות פעילות המשרד או לאחר תום יום העבודה בהתאם לרצון המשרד.

אחזקת מבנים משותפים ברמת גן גבעתיים

ברמת גן וגבעתיים ישנה בנייה רוויה רבה גם במתחמים עסקיים וגם במבני מגורים. חברת מור קלין מציעה שירותי ניהול ואחזקת מבנים החוסכת לדיירים התעסקות רבה בניהול שוטף של הבניין התמודדות עם מגוון בעלי מקצוע, גבייה ועוד.

ניקיון בתים לאחר שיפוץ ברמת גן גבעתיים

חלקים נכבדים בערים רמת גבעתיים עוברים שיפוץ ובנייה. בתים ודירות לאחר שיפוץ מחייבים שירותי ניקיון ברמת גן וגבעתיים אשר ישתמשו בחומרים וציוד מקצועי לשם ניקוי יסודי של הבית. חברתנו מספקת שירותי ניקיון למרצפות, חלונות, ארונות מטבח, אמבטיות, דלתות פאנלים ועוד…

עבודות פוליש קריסטל

באזור זה ניתן למצוא בתים ומשרדים וותיקים מאוד הזקוקים לשחזור מראה המרצפות הוותיקות. משרדים ובתים רבים ממהרים להחליף את הריצוף. חברתנו מספקת שירותי פוליש קריסטל לניקוי וחידוש מראה המרצפות הישנות. כך שגם מרצפות בנות עשרות שנים יראו כמו חדשות.

שירותי הדברה

זקוקים לשירותי הדברה? חברתנו מספקת שירותי הדברה ירוקה ובטוחה באזור רמת גן וגבעתיים. ניתן לקבל שירות זה כחלק ממערך שלם של שירותי ניקיון ואחזקה או כשירות נפרד.

שירותים משלימים

חברתנו מספקת מגוון שירותים משלימים לדוגמא: הברקת דקים, הברקת פרקטים, ניקיון חלונות ראווה ועוד…

זקוקים למומחים של מור קלין ברמת גן וגבעתיים? קבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד! 050-9079078

שירותי ניקיון בר"ג גבעתיים
4 (80%) 2 votes